۷ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹

افتتاح طرح‌های عمرانی جدید در دانشگاه علامه طباطبایی

افتتاح طرح‌های عمرانی جدید در دانشگاه علامه طباطبایی

مدیر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی، آخرین وضعیت و میزان پیشرفت پروژه‌های مختلف در حال اجرا در سطح این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، پروژه تکمیل ساختمان تربیت بدنی این دانشگاه با زیربنای ۶۵۰۰ متر مربع، ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود تا نیمه دی ماه به طور کامل بهره برداری شود. بهره برداری از آسانسور این مجموعه نیز تا اواسط بهمن ماه انجام خواهد شد. اجرای چمن زمین ورزشی فوتبال این دانشکده به پایان رسیده و قابل بهره برداری است.

پروژه سرای دختران با کاربری فرهنگی و کمک آموزشی نیز تا پایان اسفند ماه تکمیل خواهد شد. این مجموعه ۳۵۰ متر مربع زیربنا دارد. نوسازی و بازسازی خوابگاه دخترانه مهدیه با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع نیز تا نیمه دی ماه پایان می‌یابد. همچنین پروژه خوابگاه واقع در بلوک ۳۳ در مجاورت پردیس مرکزی دانشگاه تا پایان دی ماه تکمیل شده و به بهره برداری می‌رسد.

طرح دیگر در دست اجرا، آماده سازی مرکز چین شناسی در قالب یک واحد بازسازی شده ۱۲۰ متری است که نواقص آن تا اواسط دی ماه تکمیل خواهد شد. کلینیک حقوقی نیز پروژه عمرانی دیگری است که با هدف ارائه خدمات حقوقی به مردم در چارچوب قانونی و نیز کارآموزی عملی دانشجویان این رشته زیر نظر اساتید دانشکده حقوق راه اندازی خواهد شد. کلینیک حقوقی در قالب یک واحد بازسازی شده ۱۳۰ متری تا اواسط دی ماه آماده بهره برداری خواهد بود.

راه اندازی دو کلاس هیبریدی که ترکیبی از کلاس‌های حضوری و غیرحضوری محسوب می‌شود و در آن ابزار تعاملی مانند قلم نوری و غیره پیش بینی شده، دیگر پروژه عمرانی دانشگاه است که بخش‌های ابنیه و برق آن تکمیل شده است. این دو کلاس مربوط به دانشکده‌های مدیریت و حقوق هستند که برای آماده سازی، بنایی، کابل کشی و تجهیز آنها به رایانه و دیگر ابزار کمک آموزشی ضروری بیش از ۳۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

علاوه بر این، راه اندازی مرکز رشد دانشکده ادبیات با زیربنای ۶۰۰ متر مربع به عنوان محلی برای تمرکز استارت اپ های حوزه علوم انسانی در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور در صورت تأیید نهایی طرح، بازسازی و آماده سازی ساختمان‌های دانشکده ادبیات و فردوسی جهت تأسیس مرکز رشد آن دانشکده طی مدت مجموعاً ۵۰ روز انجام خواهد شد.

در نهایت، آماده سازی مرکز رشد دانشکده مدیریت از طریق تغییر کاربری و نوسازی کتابخانه این دانشکده با زیربنای ۳۰۰ متر مربع در دستور کار قرار گرفته و بخش‌های ابنیه آن تکمیل شده و در حال حاضر در حال تجهیز است.

کد خبر 5106040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha